Blar i UiS Brage på forfatter "Berge, Ingeborg Margrete"
-
Dialog og utforsking. Litterære samtalar på ungdomstrinnet
Pareliussen, Isabella (Master thesis, 2022)Formålet med masteroppgåva var å undersøkje korleis ein kan legge til rette for utforsking av ein tekst i norskfaget i ei klasse, og korleis ein slik klassesamtale utfalda seg. Studien kvilte på eit premiss om at elevane ... -
Litteraturlaboratorium - en praksis for muntlighet og dybdelæring i norskfaget?
Vika, Johanne; Nerland, May-Britt Syltern (Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2018;, Master thesis, 2019-05-31)Denne masteroppgaven undersøkte hvordan et praktisert undervisningsopplegg, bygd på Sheridan Blaus (2003) litterære praksis Litteraturlaboratorium, fortonte seg i en 10. klasses møte med sangteksten 170 av Kaizers Orchestra. ... -
Meir enn lesing for kosen - Lærarar sin bruk av Bokslukrprisen som ein del av leseopplæringa på mellomtrinnet
Fatnes, Klara (Master thesis, 2023)Føremålet med denne studien har vore å undersøkje korleis Foreningen!les sin Bokslukarpris bidreg til leseopplæring på mellomtrinnet. Masteroppgåva svarer på kva slags tilnærming til lesing av skjønnlitteratur nettressursen ... -
"Noen er sånn på Mars, og noen er på Månen" - en kvalitativ studie om utforskende arbeid med skjønnlitterære tekster på 10.trinn
Kverneland, Aina Therese Fjæreide (Master thesis, 2021)Formålet med denne masteroppgaven var å undersøke utforskende arbeid med skjønnlitterære tekster gjennom problemstillingen “På hvilke måter uttrykker elever på 10.trinn sin litterære kompetanse i utforskende gruppesamtaler ... -
På sporet av faglighet i begynneropplæringen: tekstsamtaler i norskfaget
Berge, Ingeborg Margrete; Bakken, Arild Michel; Skaftun, Atle (Peer reviewed; Journal article, 2023-05)Denne artikkelen undersøker hvordan læreren legger til rette for elevenes deltakelse i tekstsamtaler på 2. trinn og hvilken faglig praksis som er representert i disse samtalene. I analysene tar vi utgangspunkt i Mortimer ...